Het doet er niet toe hoeveel mensen je bereikt met je marketing maar dat je de mensen bereikt die er toe doen. (Volgens David Ogilvy dan he?) d
Die filosofie hangen wij dan ook aan maar we geven er meteen ook handen en voeten aan.
Wie is je doelgroep (dat zijn er binnen Nederland en binnen Account Based Marketing hooguit enkele honderden) en met wie moet je praten om zijn/haar handtekening onder dát contract te krijgen?
Bij deze stap onderzoek ik voor je of ABM (zo noemen wij het om het kort te houden) bij jouw organisatie, product en doelgroep past. Het gaat dan dus vaak om langdurende contracten of bedrijfsmiddelen in de zakelijke markt.
Deze stap bestaat uit interviews met iedereen in de marketing/sales keten en onderzoek naar de beschikbare middelen.
In circa 15 uren weet je meer.
Welke ROI realistisch is, of er draagvlak is binnen je team of wat je moet doen om draagvlak te bereiken.
€1.700.-
Ik ga volgens het plan voor jou aan de slag.
Voor minder dan een jaarsalaris van een heel team ga ik je relaties met je 300 meest begeerde klanten beheren en steeds verder uitbouwen.
300 advocatenkantoren of 300 gemeenten? Binnen 5 jaar zit jij met minsten 20% met de juiste persoon te praten op precies het juiste moment.
Je staat dan al samen met de huidige leverancier in de top 2 van voorkeurspartners en ben jij dan ook nog beter voorbereid, beter geïnformeerd en heb je ook nog eens de gunfactor om dat je al drie jaar alle afspraken bent nagekomen en steevast een prettige en kundige indruk hebt achtergelaten.
Dat doet een goed geïmplementeerd Account Based Marketing proces voor je. Aandachts Marketing.